četrtek, 25. marec 2010

Mama



Praznik mam je vsako leto nekaj posebneg, saj je treba naše mamice malo pocrkljati in jih razveseliti s kakšno malo pozornostjo. Letos sem mami naredila tole čestitko, zraven pa dobi še mini orhidejo. Rožice morajo bit, saj je vendar praznik mam.



Ta druga čestitka gre pa k fantovi mami, da še njo malo razveseliva.





Z ljubeznijo tvoja me roka neguje,
in le tvoj nasmeh me zares osrečuje!
Le eno, edino jaz mamico imam,
in tega zaklada nikomur ne dam.


Mame si res zaslužijo vse lepo, saj nas vedno razveseljujejo in razvajajo.
Mami rada te imam.

4 komentarji:

  1. Lepi čestitki za mami!Res je treba mame razvajati in malo pocrtljati,ker prepozno ugotovimo, koliko one naredijo za nas. Moje žal več ni in jo močno pogrešam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo! Mamici bosta sigurno zelo veseli.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiiiiiiii zelo lepo, ja res jih moramo razvajat in bit hvaležne, da SO :-))

    OdgovoriIzbriši