ponedeljek, 8. november 2010

V zeleni

Kostanjem je sicer že skoraj odpadlo vse listje in tudi ježice so že izgubile plodove, pri meni pa vseeno krasijo tole slikico. Zapestnica je nastala že v zgodnjih jesenskih dneh in takrat sem jo tudi poslikala, le objavit mi je še nekako ni uspelo.



Všeč mi je, ko lahko uporabim naravo za svoje ozadje pri slikanju izdelkov, saj vse naredi tako pristno in lepo. Naj vam današnja sivina ne pokvari preostalega tedna.

Uživajte na vsakem koraku, saj so lahko tudi deževni dnevi čarobni.

4 komentarji:

  1. Odštekana zapestnica, zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res odštekana zapestnica in povsem se strinjam s tabo, da je zelo lepo poslikat izdelke takole z naravo v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super zapestnica. Nedvomno bo poživila hladne zimske dni.

    OdgovoriIzbriši
  4. res je superca, nekaj posebnega in pripovedujočega.

    OdgovoriIzbriši