sreda, 15. junij 2011

Čestitka za moškega



Uf, ja moški mi vedno dajo mislit. Čestitke za njih je pač malo težje naredit. Seveda me je pa privabila rumena, saj je zunaj sonček in paše malo vročine, zato je tudi čestitka malo bolj poletna.



Papirja že dolgo nisem obdelovala, zato me je kar malo mučilo, kaj skombinirati skupaj. Čestitka je tako malo bolj enostavna, saj moški niso ravno ljubitelji kiča in pretiranih dodatkov. Naročnica je bila navdušena nad njo, kar je pa najpomembnejše ;).



Me pa v teh dneh čaka še kar nekaj papirčkanja, saj se obetajo praznovanja, zato me papir še veselo vabi in ideje se tudi že kopičijo v glavi.



Zdaj pa na sončka, saj ga zadnje dni ni bilo v izobilju in ga morem malo izkoristit.

3 komentarji:

  1. Zelo dobre rožice si ji dodala in lepe barve je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da si dobro rešila zadrego z moško čestitko. Preprosta in všečna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo preprosta, ampak izgleda čudovito :-))

    OdgovoriIzbriši