petek, 25. november 2011

Ljubezen ne pozna meja



Življenje se mi je ob prihodu moje sončice spremenilo na vseh področjih in vsaka stvar je sedaj še lepša, še boljša in vsak trenutek z njo je popoln. Ne morem se je nagledat in dih mi vzame vsak njen gib, nasmeh, zvok,...
Seveda pa to pomeni, da nimam več časa za ustvarjanje in bloganje :))))))), kar pa ne pomeni da ne pogledam kakšnih vaših objav, ki jih spremljam kadar mi čas dopušča.



Morem pa vam pokazat nekaj, kar sem uspela pripravit še pred prihodom naše punce. Tale dva bodija sem poslikala in se poigrala z barvami, predvsem za darilo atiju in malo za svojo dušo. Meni sta simpatična, naša punca se pa tudi ne buni, ko ju obleče ;).



Otročiček nam vrne svet,
ki smo ga izgubili - svet čudes.
Lepoto cveta.
Lesket plamena. Metulja.
List. Ptico.
Ustvarjeno na novo.
Čudovito.
Vidimo jih skozi oči nedolžnosti.
In...otroško veselje postane naše.
(Pam Brown)


Tale pesem mi je pa zelo všeč in še zelo resnična je.
Uživajte vsak dan posebej.

2 komentarja: