petek, 3. februar 2012

Ko čas dopušča



Sem se odločila, da je čas, da se lotim pospravljanja moje male delovne sobe, ki je v pravem kaosu. Že od vselitve si želim urediti vse stvari v nek red, ki bi mi omogočal lažje delo in boljšo preglednost nad materiali in orodji, vendar mi je vsakič uspelo ta kaos samo še povečati. Vedno, kadar sem vsaj za silo pospravila stvari, se je vse samo še poslabšalo, ko sem šla ustvarjat...



Ta kaos pa se je s prihodom naše punce pospravil tako, da smo samo zaprli vrata in pozabili nanj. Seveda mi čas ravno ne dopušča, da bi se lahko na veliko posvečala svojim hobijem, kajti naše malo dete si za spanje ravno ne vzame veliko časa in je raje ves čas v akciji (to pa pomeni, da jo mora mama zabavati in se igrati z njo ;) ). Smo pa ponoči zato bolj pridni in se sploh ne pritožujem.



No, da nadaljujem mojo zgodbo o pospravljanju, ki sem se ga lotila včeraj, nastalo pa je samo to, da sem našla nekaj žice in perlic, ki jih je bilo pod nujno potrebno spravit v zapestnico :). Nastala pa je tale kvačkanka v modrem z belimi perlami (snežinkami).
O pospravljanju pa samo to, da se še vedno poslužujem taktike-zaprtih vrat.

Lep zimski pozdrav in bodite na toplem.


4 komentarji:

  1. Dobro poznam to vrsto pospravljanja ;) Bolj pospravljam, večji kaos je ;)
    Ti kar uživaj v igranju in cartanju svoje princeske, tudi čas za pospravljanje bo prišel ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tovrstno pospravljanje je občasno najboljše in najhitreje :))) Se strinjam z Moi, vi se le cartajte. Zapestnica pa je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Veliko skupnega veselja ob igri vama želim. Zapestnica mi je všeč. Pospravljanje .... pa lahko še malo počaka :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, se podpišem pot tole pospravljalno pripoved. Se mi zdi, da je vsakič, ko pogledam v sobo bolj razmetana, kot bi imela čisto svoje življenje...

    pa tudi pod tisto o nespanju čez dan bi lahko napisala jaz... sploh sedaj, ko je zunaj tak mraz in malčka ne morem pustiti zunaj tri ure, da bi se naspal. Med štirimi stenami pa ne spi.

    Lepa zapestnica.

    uživaj

    OdgovoriIzbriši