četrtek, 28. junij 2012

V rdečem

Joj, joj, joj,... poletje je že tu in vročina je pritisnila na veliko. Vse mi tako hitro teče, saj se ves čas dogaja veliko lepih stvari. Prepuščam se življenju in večino časa samo uživam z mojo sončiko, ki me z dneva v dan navdaja z neizmerno energijo in veseljem. Res ugotoviš kako čas hitro teče šele takrat, ko dobiš otroka, saj raste tako hitro, da komaj sproti dojemam. 


Sem pa zelo aktivna in prstki ne dajo miru ter na veliko migajo. Nakit me je prevzel in vsak dan mi po glavi roji tisoče novih idej, ki jih morem pod nujno spraviti k življenju. Super je, ko se počutim tako napolnjena z ustvarjalno energijo. Poletje je pač čas za užitek in trenutno sem se podala v nakitkanje, ki je zame taprava uživancija. 
Med zadnjimi izdelki se je znašla tudi tale rdeča ogrlica s prepletenimi krogci, ki nadvse lepo izgleda okoli vratu.

 

Če jo kdo želi, me lahko kontaktira.

Vesele in pestre poletne dneve vam želim.

8 komentarjev:

  1. Krasna je! tudi tebi in tvojim veselo poletje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa in in tale temno rdeča barva pri žičkanju mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je in krasna barva. Le uživajte skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita barva in izdelek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je in super barve! Ja res je otroci prehitro rastejo, uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res lušna ogrlica, prava kombinacija za poletje. In res lepo je slišati, kako uživate, ker te male pikice res neverjetno hitro rastejo.

    OdgovoriIzbriši