sreda, 3. oktober 2012

Družinski trenutki

Meni so trenutki z mojima sončkoma neprecenljivi in vsak posebej ima prostor v mojem srcu. Zadnje čase smo zelo pridni, saj smo jo vsak vikend mahnili v hribe in osvojili kar nekaj vrhov. Imeli smo se super in naša punca neizmerno uživa v nahrbtniku, ki je njeno prenosno sredstvo. Ati pa je zelo priden, ker njeno, že kar težko ritko, nosi naokoli. Hribi in gore pa nas vedno bolj navdušujejo in vsak osvojen vrh nam da samo še potisk naprej in zagon za še več pohodov in podvigov. Upam, da nam bo v jeseni vreme naklonjeno za naše planinarjenje.


Moje delo je pa tudi v teku in zopet sem se podala v žičkanje. Se mi zdi, da se me držijo jesenske barve, saj je zopet nastala ena ogrlica v toplih jesenskih tonih. Oranžni krogci nagajivo popestrijo garderobo in lepo izgledajo okoli vratu.


Navihane in aktivne jesenske dni vam želim. Pojdite ven in se naužijte jesenskega zraka.

4 komentarji:

  1. To pa je res super, da tako radi hribolazite in skupaj preživite veliko aktivnega časa. Tudi jaz držim pesti, da bo jesen lepa in bo dopuščala tovrstne aktivnosti. Verižica je krasna in res prava jesenska.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakor so že nekaj napovedovali, bo jesen res lepa in osvojili boste lahko še veliko vrhov :-))
    Ogrlica je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Verižica je super, tudi sama razmišljam, da bi malo poskusila z žičkanjem, vendar vedno kaj drugega pride vmes, zato bom do tedaj žičkarije občudovala kar pri tebi:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da si čisto v kvačkanju žičke ;) Lepe stvari nastajajo izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši