ponedeljek, 12. oktober 2009

Jesen je lahko tudi muhasta


Teden se je res začel malo muhasto in vreme ni kaj nič prijetno. Smo pa vikend zato izkoristili na sončku in si privoščili tudi kar nekaj pečenega kostanja. Ja, je bilo res lepo vreme in se je pasalo malo nastavit sončku.


Čestitka, ki sem jo naredila je tudi malo bolj v jesenskih barvah, danes sem slučajno skupaj nabrala tele papirčke. Sem se odločila, da je potrebno porabit tudi stare zaloge, ker jih je vedno dovolj, samo dobro je treba prebrskat in se najde veliko uporabnih reči. Ker me zadnje čase malo preveč vleče k zapravljanju in imam ves čas občutek, da doma ničesar nimam, kar bi potrebovala. Ni res, teba je malo premetat skrite zaloge ;).

4 komentarji:

  1. ...ja, maš prav tud zaloge je treba porabit...tebi jih je uspelo spremenit v prav posebni čestitko

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da nas vse družijo enake skrbi glede zalog in nujnosti novih nakupov :))
    Ne glede na to ali je papir iz zalog ali nov, voščilnica je prekrasna ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale problem z zapravljanjem pa tudi mene zadnje čase pesti ;) Čeprav sem že dostikrat ugotovila, da nastanejo najlepši izdelki prav takrat, ko eksperimentiramo z obstoječim. Tvoj izdelek je čisti dokaz za to.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe barve in okrogli elementi so mi ful lepi! Krasno izpade v celoti.

    OdgovoriIzbriši