četrtek, 1. oktober 2009

Moji ljubezni

Današnji dan je prav poseben dan, saj z mojim dragim praznujeva že peto obletnico odkar sva par. Joj, kako čas hitro beži in včasih mu je prav težko slediti. Seveda sva v teh petih letih doživela že veliko lepih in ljubezni polnih trenutkov, ki bodo za vedno v mojem srčku in se jih vedno z veseljem spominjam. Želim, da nama bi bilo še naprej tako lepo.


Danes pa mojemu dragemu želim s tole malenkostjo sporočiti , da ga ljubim z vsem srcem in da sem zelo srečna. David, hvala ti, ker si.

6 komentarjev:

  1. Tudi jaz vama želim še veliko takih zaljubljenih obletnic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke vajini ljubezni!S tako lepo čestitko si tudi vse povedala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam in še veliko srečnih skupnih let. Čestitka je pa enkratna - barve so prekrasne in čisto nič ni kičasta kljub srčku.

    OdgovoriIzbriši
  4. Rad te imam draga moja in hvala TI, ker Si.
    Te pozornosti so pa samo pika na i, ki polepšajo človeku življenje.
    Vsem vam pa hvala za čestitke in želje.

    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. tudi jaz vama želim velikoooo ljubezni in majhnih pozornosti, s katerimi vidim, da tako lepo znaš polepšati dan vsem, ki jih imaš rada.. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Uaaaaaaau....
    Fuul lepa čestitka! Vama pa veliko ljubezni še naprej!!!

    OdgovoriIzbriši