petek, 25. september 2009

Jesensko čestitkanje


Pa je tu teta jesen. Meni je ta letni čas zelo všeč, sicer ne tako kot poletje, vseeno pa ima veliko prijetnih in lepih lastnosti, ki nam pričarajo nasmeške na obraz. Najprej so tu te lepe in pisane barve, ki nas čakajo na vsakem koraku, nato pa so zraven še razne dobrote, ki jih jeseni z veseljem okušamo. Kostanje je prvo na mojem mestu, sem ga šla že malo iskat po gozdu, vendar še ni ravno pravi čas, malo mu še manjka. Moja mami je totalno znorela za gobami in jih z veseljem nabira kadarkoli ima čas. Seveda pa ne smem pozabit tudi na sadje, ki ga je na vsakem koraku polno, saj je sedaj res pravi čas za zobanje grozdja, breskev in jabolk.


Tale čestitka, ki sem jo po dolgem času uspela naredit, sicer ni ravno jesenska, je pa taka luškana rožasta. Na njej sem pa uporabila tudi crackle paint, ki sem si jo končno uspela kupit in morem reči, da je učinek res neverjeten. Z njo sem obrobila pohroščkan papir in je kar lepo izpadlo. Z malce vaje bo pa drugič verjetno boljše.

4 komentarji:

  1. Luštna čestitka je nastala. Tudi jaz imam jesen rada zaradi barv:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. U, zelo lepa čestitka. Všeč mi je pisana paleta različnih odtenkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa paleta pastelnih tonov. No ja, sem sicer fan poletja, ampak pod jesenskimi barvami tudi jaz padem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna čestitka, sploh barvna kombinacija mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši