četrtek, 10. september 2009

Črna eleganca

Ker vsepovsod paše, ker sem si želela delat uhane, ker najraje nosim zapestnice, ker je preprosta in lepa, ker mi je tako pasalo...

Prav zaradi teh razlogov je nastal tale simpatičen kompletek, ki ga bom z veseljem nosila. Uhanov ne delam veliko, v bistvu sem jih naredila le nekaj parov, ampak danes me je pa prijelo in sem v svoji škatli za nakit poiskala material za uhane. Seveda sem kombinirala raznorazne perle in barve, ampak na koncu sem naredila tele enostavne črne uhančke. Seveda so potrebovali še en spremljevalni nakit in zato je nastala še zapestnica iz memory wire.
Meni je kompletek všeč in najpomembnejše je, da ga bom nosila.

4 komentarji:

  1. Res elegantno in zeloooo nosljivo. Zelo všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. In ker se je vse tako lepo poklopilo je rezultat tako zelo lep!

    OdgovoriIzbriši
  3. Enostaven in res povsod paše, pa še všeč mi je:):):)Kaj češ več zmagovalna formula- čista 10-ka.

    OdgovoriIzbriši