četrtek, 3. september 2009

Metuljčasto

Zdaj pa res ne vem, ali se naj veselim jeseni ali naj žalujem za poletjem. Tale september me pa res malo muči, saj sem čisto zmešana in malo me vleče v popoletno depresijo. Hvala bogu, da se vreme za enkrat še ne da in da nas sonček še vedno razveseljuje. Tole depresijo bom pa tudi pregnala, malo ustvarjanja in počutje je takoj boljše.
Danes sem naredila tole čestitko, na kateri sem morala sprobat nove štampiljke, ki sem si jih pred časom naročila. Se je tako luštno igrat z novimi stvarmi, da včasih kar ne vem kje bi začela. Tak problem sem imela tudi danes, vendar sem se odločila, da bo metuljčkasta, zato tale lepotec krasi center čestitke.


2 komentarja:

  1. Metulji so sploh `tanartabujši`, čestitka je pa krasna. Sploh so mi zelo všče tele barve skupaj.

    OdgovoriIzbriši