nedelja, 6. september 2009

Ogrlica v moji barvi


Zdaj sem pa nazaj pri svoji barvi. Modra mi je že od nekdaj zelo pri srcu in kadar se ne morem odločit za barvo je modra prva na mojem spisku. Odtenek ni pomemben, saj so mi vsi zelo všeč. To pa sicer ni nič slabega, saj je modra zelo pozitivna barva :).
Končno sem našla eno tehniko pri fimu, ki mi je ratala, pa še končni izdelek mi je zelo všeč. Tele kroglice v robati obliki so mi zelo všeč, saj sem bolj tip za nepravilne oblike, zato jih bom še z veseljem kdaj delala. Ogrlico sem pa že tudi nosila in je na vratu prav lepa. Glavni razlog je pa tudi ta, da me spominja na morje in sem si tako pričarala še kanček dopusta.


1 komentar:

  1. Jaz ne znam narediti nič iz Fima :-(( Mi je pa ta način obdelave zelo všeč. Zelo mi je lepa, deluje tako preprosto in naravno.

    OdgovoriIzbriši