torek, 19. januar 2010

Črnina in zlato



...sta se pomešala na tem mojem nakitu, ki vam ga predstavljam danes. Ja, malo sem spet fimala. Naredila sem vulkanske kroglice, saj je to ena izmed edinih tehnik, ki mi pri fimu uspejo ;). Pravzaprav so mi te vulkanske kroglice zelo všeč, saj je vsaka nekaj posebnega. Iz črnega fima sem naredila kroglice in jih nato malo pobarvala z zlato barvo, ostalo pa sem skombinirala še z žico in s svarovski perlami.


Sicer ta komplet ni zame, naredila sem ga za eno gospo, ki gre v petek na hčerin maturantski ples in mora biti še posebej lepa :).
Sem pa ugotovila, da sem večino najlepših kosov nakita naredila za druge, zase pa mi vedno zmanjka časa. Bo že držalo, da je kovačeva kobila bosa ;). Mi je pa tako luštno delat za druge, ker se tako veselijo mojih izdelkov in jih nato z veseljem nosijo, kar mi je v ponos in v veselje.


Pri poziranju zraven nakita pa mi je tokrat pomagala puščavska roža, ki sva jo prinesla iz Tunizije. Ja, še vedno sem z glavo malo na dopustu. Če je bilo pa tako luštno. mmmm...

13 komentarjev:

  1. Prav lep vulkanski nakit je nastal :) Še malo, pa bo že mene zamikalo tole končno poskusit :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč, ja treba bo začet fimat :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ji naredila in verjamem, da prejemniki z veseljem nosije tvoje umetnije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep nakit.Gospa bo prav elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je izpadlo. Zelo elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je uspelo "vulkaniziranje" fima. Zelo lep kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vulkanizacija popolnoma uspela! Nakit zelo primeren za slavnostni dogodek!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res full dobro.
    Sem sicer že slišala za tele vulkanske kroglice pa mislim, da jih ne znam narediti. Lahko mogoče prilepiš kak link postopka ali kaj podobnega?

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je taka elegantna.
    Naredi še kaj zase, sama prej nisem dosti nosila nakita, zdaj pa si vsak dan po občutku zberem kakšno ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. tole vulkaniziranje tako sprošča... in res je vsaka zase posebna. skupaj pa... eleganca.

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja samo znam vulkanske perle od fima da radim;) ali ideja da ih premazes sa zlatnim je odlicna i ispale su stvarno elegantno!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši