četrtek, 21. januar 2010

Zapestnica, resnice in nagrada

Najprej en veseli vzklik: " SNEŽI" :))))). Tako lepo je, ko zunaj sneži in to ustvari čisto posebno vzdušje.


Zgodba o zapestnici je pa taka. Tale krogec iz perlic sem sešila že kar nekaj časa nazaj, saj so mi bili vedno všeč takšni obeski. Ampak, moj obesek je bil premehak in se je ves čas zvijal in nikakor ni bil sposoben sam stati na vrvici. Sem ga pa zato skombinirala v mojo žičnato zapestnico, tu je pa čisto pri miru in še lepo zgleda ;). Po določenem času se za vsako stvar najde rešitev in vse prav pride.



Zdaj pa še moje resnice v katere so me potunkale Kokica in Creatissimo . Tudi mene je doletela naloga, da napišem nekaj o sebi.

1. Sem zelo družinski človek in moji najbližji mi pomenijo vse. Zelo radi smo skupaj in se odlično razumemo. Čeprav se tudi skregamo, ampak to ponavadi ne traja dolgo.

2. Obožujem branje knjig in preberem jih ogromno. Na moji nočni omarici jih imam cele kupe in kamorkoli grem jih nosim zraven. To sem podedovala po moji stari mami, saj je tudi ona zelo rada brala knjige, sedaj jih zaradi slabega vida ne more, ampak včasih jih je pa prebrala veliko.

3. Rada se potepam naokoli. Ni važno kam gremo, jaz sem vedno za stvar. Moj dragi mi včasih reče, a sploh kam ti nebi šla? Sicer pa oba rada potujeva in če bi imela veliko denarja, bi potovala vsepovsod. ;)

4. Obožujem poletje, vročino, morje in vse kar spada zraven. Čeprav po drugi strani imam pa zelo rada tudi zimo in sneg ter čarobni december. Hvala bogu, da imamo v Sloveniji oboje.

5. Trenutno sem brez službe in sem na zavodu. To me zelo obremenjuje, saj sem vedno vse naredila v roku. Po končanem faksu pa mi še ni uspelo dobiti zaposlitve in sem zaradi tega včasih kar malo jezna in razočarana sama nad sabo. To ima pa vseeno eno prednost, sedaj lahko ustvarjam veliko več kot prej in se ukvarjam s stvarmi, ki jih imam rada. Sem pa zelo optimistična oseba in verjamem, da se bo tudi služba našla.

6. Sem zelo delovna oseba in moram ves čas nekaj počet, kar je zelo pozitivno, saj mi nikoli ni dolgčas. Verjetno mi je to ostalo še iz mladosti, saj sva se z bratom čuvala kar sama in sva si vedno našla kaj za počet. Včasih to ni bilo ravno pametno in so nama šle po glavi tudi bedarije.

7. Rada se igram družabne igre. Vse od kart, monopolija, čkovek ne jezi se, boggle, kock,... vse mi je zanimivo in mojega dragega ves čas morim, da se igra z mano. :)

Teh sedem resnic mi je padlo na pamet in upam, da vas nisem preveč dolgočasila.

Zahvalila bi se pa tudi Mravljici in Tini in vsem, ki so mi podarili tole ljubko sončno nagrado. Hvala.



13 komentarjev:

  1. Lepo si se opisala.
    Zapestnica je pa mega!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna zapestnica in super ideja z žičko!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja in rešitev z obeskom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je zelo všeč zapestnica, res je nekaj posebnega in verjamem,d a zelo lepo izgleda na roki. In vsekakor, zanimivo branje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale zapestnica je pa prava krasotica :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tiara,

    ta zapestnica je zelo lepoa. Krasna! S kako debelo žico si kvačkala osnovo?

    LP, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Tanja, jaz sem kvačkala z 0,3 mm debelo žico, ki ravno dovolj tanka, da se lepo kvačka z njo.

    OdgovoriIzbriši
  8. carica! kok delaš nore zapestnice!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zapestnica je enkratna. Tako lepo se zlije obesek z žičnato zapestnico. Krasno. Hvala za tvoje skrivnosti, želim ti, da bi hitro dobila službo, medtem pa uživaj-kmalu se ti bo tožilo po prostem času.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zapestnica je fenomenalna!

    Resnice o tebi je bilo lepo prebrati in te malo bolje spoznati. Kar pa se službe tiče, pa se ne sekiraj, tudi sama sem že nekaj časa na zavodu, vendar vem, da se bo za naju našla dobra služba ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zapestnica je res nekaj posebnega!!! Wau!
    Čestitke za nagrado in brez skrbi - taprava služba te sigurno kje čaka. ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zapestnica je čudovita! Služba se bo gotovo našla, važno je da si optimist.

    OdgovoriIzbriši