nedelja, 9. januar 2011

Prebujanje

Ta teden se mi je dogajalo ogromno stvari, ki bi jih raje kar preskočila. Ostala sem namreč brez službe, ampak to sem nekako že prebolela, saj kot mi pravijo, je vse za nekaj dobro. Novo leto s tem ni postalo nič kaj boljše, me pa tolaži vsaj to, da bo po slabem začetku, dober konec ;).

Imam pa sedaj zopet veliko časa za ustvarjanje. Čeprav mi je sprva primanjkovalo volje, se je le ta nekako našla in začela sem spet malo žičkat.



Nastali so tile uhančki, ki jim pravim viola sončki, saj se v soncu tako lepo bleščijo, da jih je veselje gledat.



Lep teden vam želim in veliko dobre volje.

7 komentarjev:

  1. Leto se res ni začelo vzpodbudno, je pa res, da lahko sedaj izkoristiš priložnost in poiščeš tisto boljšo službo, ki čaka, da jo odkriješ. morda v popolnoma drugi smeri kot si predstavljaš.
    Medtem pa uživaj v času, ki ga imaš sedaj. Odkrij kaj novega, kar te bo veselilo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tiara, tako kot praviš, vsaka stvar je za nekaj dobra! Čas, ki ga imaš, koristno porabi, ustvarjaj za dušo. In morda ti bo, nepričakovano in iz neba, priletela ponudba za službo. Morda boljšo, kot je bila ta. Nikoli ne veš...

    Objemček,

    Amikadeja

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogoče je pa to preobrat na bolje. Ne vem sicer, kako si bila zadovoljna s službo prej, če je bila bolj tako, se ne sekirat, mogoče te čaka kaj veliko boljšega. Tačas pa lahko počneš vse tisto, česar prej nisi mogla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Večkrat se kakšna slaba stvar izkaže za dobro, zato sem prepričana, da ta zdaj čka nekaj boljšega. Lepo izkoristi dneve doma.

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjeti moraš, da te nekje za vogalom čaka še nekaj boljšega. In vsekakor je to krasen čas, ki ga lahko izkoristiš za vse tisto, kar si že dolgo želela narediti, pa nisi imela časa. Vsekakor pa ti želim, da si čimprej dobiš eno krasno službo. Uhančki so nekaj posebnega, odštekanega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravijo, da ko se ena vrata zaprejo, se druga drugje vedno odprejo, samo videti jih je treba Tvoj nakit pa že toliko časa občudujem, da ne bi bila presenečena, če bi bilo povezano s tvojim ustvarjanjem. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovita "gnezdeca" si ustvarila :)
    čez nekaj časa ti želim eno noro dobro službo. najprej pa poskusi vse odklopit, polet si, kot praviš, že dobila, daj duška svoji ustvarjalnosti... kaj veš - nikoli ne veš, kam pelje tisto, kar delamo s srcem. srečno.

    OdgovoriIzbriši