četrtek, 20. januar 2011

Uhančki



Moji uhančki niso čisto nič zimski, me bolj spominjajo na popke rož, ki se bodo vsak čas razbohotile v lep cvet. Pomlad je sicer še daleč, vendar je potrebno uživati tudi v zimi, zato naj vas tale belina ne razjezi preveč.



Od nikogar drugega ne boste prejeli toliko veselja,
zadovoljstva kot od sebe, če se boste imeli iskreno radi.

Uživajte v vseh malih trenutkih.

10 komentarjev:

  1. Res so taki nežni, pomladni. Verjamem, da zelo lepo izgledajo na ušesih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uu, hudo! Mene pa spominjajo na regratove lučke. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. saj zime imamo že dovolj :) le naj bodo pomladni... lepi so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo kako so čudoviti, krasne barve :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti, kar kličejo pomlad ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Es precioso. Me he hecho seguidora tuya, haces cosas muy lindas. Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene pa ti uhančki spominjajo na gnezdece, pa so mi zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti uhančki!
    Na moji strani te čaka nagradica! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tiara, zelo, zelo lepa uhana sta ti nastala, res spominjata na naravni preplet preko popka, ki čaka na svoj razcvet. Superca! LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Na mojem blogu te čaka nagradica! :)

    OdgovoriIzbriši