petek, 3. april 2009

Pomembna prelomnica

Včeraj je bil zame zelo pomemben dan, ki je tudi ena večjih prelomnic v mojem življenju. V Ljubljani sem imela podelitev diplom in s tem se je na nek način končala pot, ki je zelo pomembna in polna izzivov. Seveda smo svečano podelitev lepo preživeli in na koncu tudi primerno proslavili. Zelo vesela sem, da so bili z mano moji najbližji, ki so mi ves čas študija stali ob strani in me spodbujali. Rada vas imam in hvala za vso podporo ter ljubezen, ki mi jo dajete. Zdaj si morem pa samo še poiskati službo pa bo ;). To bo seveda še eden izmed zelo pestrih izzivov, ki me čakajo v tem življenju.


Tukaj je še pa nakit, ki sem si ga za to priložnost naredila. Moja oblačila so bila v črno vijola kombinaciji zato je tudi nakit takšen. Iz memory vire sem si naredila zapestnico in ogrlico, na žico pa sem nanizala kombinacijo rocailles perl in poldrage kamne ametist, ki mi je že od nekdaj zelo pri srcu.


13 komentarjev:

  1. Čestitke ob diplomi. Nosila si zelo lep nakit.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za diplomo in srečno pot naprej.

    Ogrlica in zapestnica sta zelo lepi in se prav lepo podata priložnosti za katero sta bili narejeni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke! In da bi kmalu našla sanjsko službo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke! Tudi jaz držim pesti za sanjsko službo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam in ti želim obilo sreče pri iskanju službe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitkeeee :) Ni ravno najboljši čas za iskanje službe, ali pa mogoče ravno aradi krize je in najdeš sanjsko službo.
    Komplet nakita pa je lep, pravi za mlado damo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. oo, bravo, res čestitke. in krasno kobinacijo si naredila za k oblačilom :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam za diplomo!! Pogumno "na pot"!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti za diplomo in ti želim čim krajšo pot do prve službe!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke in vso srečo pri iskanju službe. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. wou...se mi je zdelo malo znano ozadje:)

    a pol si hodila na EF..ke nice:)))

    aja, pa čestitke:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vsem za lepe želje in tudi jaz si želim, da dobim sanjsko službo.:)
    Nina, ja hodila sem na EF.

    OdgovoriIzbriši