ponedeljek, 13. januar 2014

Packe in packanje

Vsi, ki imate otroke ali pa ste v stiku z njimi veste, da obvladajo popackanje oblačil in ustvarjanje takih flekov, ki se jih ne da odstranit. Že kar nekaj cotk imamo zaradi tega na odstavnem pasu (so v uporabi za doma ali za pod oblačila).
Nazadnje sem se odločila, da bom tole majčko popravila na malo drugačen način in sem jo popackala še sama. Hčera je dobila čisto svojo in malo drugačno majčko.



Za vsako težavo se najde rešitev ;)

3 komentarji:

  1. Iii luštkana in čisto Nežina :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna rešitev, jaz se moram lotiti nečesa podobnega na moji majici, ki sem jo skoraj novo popacala z barvo iz kartuše po rokavu. Nekaj kapljic in majica je neuporabna. Še iščem ustrezen dizajn, da ne bo preveč vpadljiv, medtem pa te vabim na moj blog, ker sem ti dodelila nagradico. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši