četrtek, 28. maj 2009

Čas beži

Dnevi so vedno daljši in lepši, jaz pa imam vsak danj manj časa, saj je v tem sončku toliko za počet, da bi najraje delala vse na enkrat. ;) Če je pa tako lepo biti zunaj in preživljati čas na prostem z najdražjimi. Pa še čas piknikov in izletov je tu, ko se bomo družili in zabavali vsepovprek.
Ja, za ustvarjanje mi pa zmanjka časa, sicer mi včasih še uspe ukrasti kakšno minuto, ko malo pobrkljam po svojih igračkah. Tokrat sem malo nakitkala in naredila sem tole žično kvačkarijo, ki pa mi je pustila kar dober žulj, saj je bila žica res trda. Drugič si morem nabavit mehkejšo, da bo nastala še kakšna žičkarija, saj je takšen način izdelave ogrlic res dober.



2 komentarja:

  1. Krasna verižica je! Dobro ti gre, kar tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) dnevi so daljši, vendar prej minejo :)))))

    Tudi meni.
    Verižica je pa ful luštkana :)

    OdgovoriIzbriši