sreda, 6. maj 2009

Uhančki


Tile uhančki so nastali po kar velikih mukah. Takšne uhane sem najprej videla pri Jani in sem jih mogla imet. No, mogla sem se jih naučit delat. Sicer moji še zdaleč niso tako lepi kot Janini, vendar za prvič niti ni tako slabo. Najprej je bil velik podvig najti postopek izdelave in ko sem ga našla, je bil pa problem z izvedbo. Saj veste kako je to, ko nekaj gledaš in vse skupaj izgleda zelo enostavno, ko se pa sam lotiš je pa zgodba malce drugačna. Z rezultati sem zelo zadovoljna in se bom še lotila teh okroglih zadevic, saj so mi zelo simpatične.

5 komentarjev:

  1. O hudo! A ni fajn občutek, ko se nekaj novega naučiš in še super izpade. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn so ti uspeli.

    Kje pa si našla navodila? Jaz se namreč sama matram jih naredit, pa mi ne gredo najboljš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba para sta super - ravno pravšnja za poletje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušni uhančki!

    Nekaj te čaka na mojem blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštni uhančki, prav poletni.To boš lepa!

    OdgovoriIzbriši