torek, 28. april 2009

Novo gnezdece

Delovni in naporen teden je za nami in obrodil je zelo lepe sadove. V prejšnji objavi sem namigovala o nekem velikem projektu, ki vam ga lahko sedaj končno pokažem. Z mojm dragim sva si namreč omislila novo pohištvo in opremo za najno skupno gnezdece, ki sva ga ta vikend dokončno prenovila.

Najprej pa vam pokažem nekaj posnetkov prejšnjega stanja, da si boste lažje predstavljali kako je vse skupaj izgledalo pred in po prenovi.

Soba je imela ogromno krame in raznoraznih kosov pohištva, ki niso ravno preveč pasali skupaj. Bila je zelo pestrih in pisanih barv. Tla so bila še pa najbolj potrebna obnove, saj je topli pod že odslužil svojemu namenu.


Takole pa je potekala obnova. Najprej je bilo potrebno vse sprazniti ven in odstraniti tudi poden. Nato sva prebelila, no moj priden fant je vse lepo prebarval, da je postala soba lepe vijolične barve.
Nato pa je bilo na vrsti polaganje podna in sestavljanje pohištva. Pohištvo je bilo pa fantovo veliko veselje in se ga je že od vsega začetka veselil sestavljat.

Kljub mnogim žuljem, bolečinam v hrbtenici in kolenih se ni dal in je vse sam sestavil z velikim navdušenjem in veseljem. Kot sam pravi se je zbudil s "šraufencigerjem" v roki in šel spat z žago. Tako zelo pridno je delal.

Nastala pa je tale lepa soba. Tole je spalni del v katerega mi je danes pričaral prav romantično vzdušje z rožicami in svečkami ter novimi lučkami.

Tale kotiček je bolj moj, saj je miza namenjena predvsem ustvarjanju in mojim igračkam.

Tole pa je še regal za televizijo in tako imenovana najina dnevna soba.

Prenova je uspela nad pričakovanji in sem z vsem zelo zadovoljna. Sedaj imam ves čas občutek, da sem na dopustu in ne doma, saj mi je vse tako novo in lepo. Res sem zelo vesela in zadovoljna, saj sva si pričarala krasno gnezdece.

8 komentarjev:

  1. Krasno sta si uredila! Veliko lepih uric vama želim v prenovljenem prostoru.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno gnezdece sta si uredila. Koliko tvoj fant računa na uro? :) :) Je fajn imeti doma nekoga, ki se spozna na takšne stvari. (No, saj jaz se ne pritožujem :))
    Želim vama veliko lepih trenutkov v "novem" domeku!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res vama je odlično uspelo. Veliko sproščujočih in ustvarjalnih trenutkov ti želim v tvojem ustvarjalnem kotičku in veliiikooo lepih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooooo lepo sta uredila :)

    Imaš srečo, veš, da ima tvoj veselje do brkljanja - moj je čisti analfabet v urejanju doma.
    Lani, ko smo se selili, če mi ne bi njegov oče pomagal, kolikor je lahko, bi se nam selitev zavlekla še vsaj za kak teden ali več.

    Jaz naravnost uživam v pleskanju, barvanju, sestavljanju :) no, v pospravljanju na koncu ravno ne preveč :)
    Še najrajši pa gledam pod prste mojstrom, da se še sama kaj naučim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna sta in prav lepo sta si uredila tole vajino gnezdece. Še dobro, da imaš mojstra doma.
    Tudi pri nas smo čez praznike belili in prav lepo gleda :)
    Kako malo barve in kak nov kos povsem spremenita prostor.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam za te prijetne komentarje. Moj mojster je pa najboljši in obvlada vse, česar se loti, tako da ga ne dam. Zasluži si pa vse pohvale, saj je bil res zelo priden.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole pa je prenova ni kaj. Razlika je očitna. Čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. U, super prenova.
    Tudi jaz rada sestavljam pohištvo in ne znam nehat, dokler ni gotovo. Ko smo mi prenavljali, sem stala na mestu, kjer je kavč in si predstavljala kako bo, ko bom ležala tam in gledala TV ;) Super feeling.
    Tako si predstvljam kako se počutiš.
    In superca za tvoj kotiček.

    moi

    OdgovoriIzbriši