ponedeljek, 20. april 2009

Perlo manija

Ja priznam, obsedena sem s kvačkanjem. :) Če je pa tako luštno nizat perle in jih nato kvačkat v lepe ogrlice, ki so tako prijetne na otip. Hihihi... je pa to vsaj neškodljiva razvada, ki ne škoduje zdravju in je koristna za dušo.
V zadnjem času sem tako naredila tele dve ogrlici. Prva je sivo bela in druga je v modri barvi. Lastnika še sicer nimata in bosta verjetno ostali kar v domači zbirki, saj se mami že na veliko spogleduje s prvo. ;)

No, tale druga je pa meni všeč.


Super pa izgleda tudi nošenje na tak način.

6 komentarjev:

  1. Kako zelo lepo!! Sem ti kar malo fouš, ko obvladaš. Jaz se še na veliko bojujem s perlicami, me nikakor ne ubogajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tebi se je pa res skvačkalo ;) Ful so lepe. Se tudi jaz trenutno ukvarjam z eno tako, ta kratko ogrlico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Je pa res manija. :) Čisto nore ogrlice.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Glede na to, kakšne lepotičke ustvarjaš, bi bilo kar škoda, če ni bi bila obsedena s kvačkanjem :)) Kot tvoji mami, je tudi meni prva oh in sploh krasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi pod razno si ne predstavljam, kako se te perle kvačka, ampak verjamem, da jo je mami zacahnala. Nazadnje sem videla nekaj podobnega pri Armaniju.

    Vauu

    OdgovoriIzbriši
  6. Nista ravno v mojih barvah, ampak sta vseeno čudoviti! :)

    OdgovoriIzbriši