ponedeljek, 6. april 2009

Rdeča kvačkarija

Za tako lep dan kot je današnji se spodobi pokazat tudi kaj lepega. Sicer v tem sončnem vremenu raje posedam na terasi, ki sva jo s fantom ravno včeraj zopet privlekla na plano, kot pa kvačkam, vendar se tudi za to najde čas. Vsak večer me kar zvleče tale kvačka in tako ponavadi v postelji malo razmigujem rokice in zraven gledam TV, sicer ga bolj poslušam, ker bi drugače nastalo kaj dugega kot oglica. Morem priznat, da imam kar na nočni omarici vse te pripomočke, da lahko vsake toliko časa malo pokvačkam.
Tale ogrlica je narejena za mojo bodočo taščo, ki jo bo dobila za pisanko. Sem se letos odločila, da bom vse moje malo obdarila in jim podarila nekaj doma narejenega. Upam, da mi do nedelje zrata. No, vsi ne bodo dobili kvačkarij, zato še imam malo časa.

Že kar nekaj časa nazaj pa sem od Kokice dobila tole krasno nagradico. Hvala ti.


6 komentarjev:

  1. Ti si pa že prava mojstrica za tele kvačkane ogrlice.Tale mi je všeč, ker ni čisto gladka , ampak ima ene malo večje bunkice. Luštno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, čudovita je! Mene tudi perlice čakajo in me vabijo ... Pa čestitke tudi za diplomo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštna ogrlica. Super ti gre tole kvačkanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična je! Pa barve so mi izredno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tiara,

    vidim, da ti tole kvačkanje laufa kot namazano. Tudi jaz sem se lotila. N-krat. Začela in podrla, pa spet začela in podrla, dobila nekaj nasvetov in na novo nanizala 3 škatlice perlic, pa še vedno ne gre. Gre mi prva vrstica in prva perlica v drugi vrstici potem se pa vse zacikla. Imaš kakšen nasvet kako začeti. Kako debelo kvačko uporabljaš?

    Res ti bom hvaležna za vsak nasvet.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi še vedno ni jasno, kako se to naredi! Čudovita je in zelo lepe barve!

    OdgovoriIzbriši