petek, 24. april 2009

Obletnice poroke

Biti ljubljen pomeni več, kot biti bogat, ker pomeni biti srečen.

Ljubezen res vrti svet in lepo je kadar se imamo preprosto radi. Zadnje dni se mi dogaja ogromno stvari in sploh ne vem neč, kje se me drži glava. Vam bom v prihodnjem tednu napisala in pokazala kaj več o tem.

Danes pa je čas za objavo ljubezni, kajti tile dve čestitki sta namenjene dvema paroma, ki sta poročena že ogromno let in še vedno v sebi nosita iskrico ljubezni. Ja časi, ko nas napadajo metuljčki v trebuhu in ko odštevamo sekunde, da pride k nam ljubljena oseba so res neprecenljivi in zlata vredni. Sem večni romantik in verjamem v ljubezen do konca svojih dni. Svojo sem že našla in je neprecenljiva. Mojega dragega ne dam nikoli.

Tole srčkasto čestitko sta dobila moja teta in stric, ki sta ta teden praznovala dvajseto obletnico poroke. Zelo sta se razveselila tele male pozornosti, ki jima je polepšala dan.


Druga ljubezenska čestitka je pa za fantovo teto in strica, ki prihodnji vikend praznujeta srebrno obletnico poroke. Oba sta krasna in si zaslužita vse najboljše. Upam, da ju bo ta mala pozornost razveselila.


Lep večer še naprej in imejte se radi.

2 komentarja: