sobota, 11. april 2009

Velikonočne pozornosti

Jutri je največji krščanski praznik in zopet bomo slavili. Meni je sicer ljubši božič, vendar je tudi Velika noč lep praznik. Kot otroci smo se ga še posebej veselili, saj smo z nestrpnostjo pričakovali pisanke. V tistem času smo bili še posebej pridni, saj so nas strašili, da si jih drugače ne bomo zaslužili, ampak smo jih vsako leto dobili. Smo že morali biti pridni ;). Sicer pa jaz še vedno dobim pisanko od moje botre, saj me vsako leto obdari s tradicionalnimi darilci, kot so jajčke, sladkarije in pomaranče, ki se jih vsako leto razveselim kot majhni otroci.

Letos bodo dobili pa moji najbližji male pozornosti od mene. Puncam sem naredila nakit, fantje dobijo velikonočne čestitke, vsi skupaj pa bodo dobili tudi sladkarije in pomaranče.

Tole so čestitke za fante.

Knjižno kazalo za fantovo sestro, ki rada bere knjige in verjamem, da ji bo všeč.

Zapestnice za punce. Narejene so iz memory vire in perlic.



Vsem skupaj želim lepe praznike in obilo pirhov.

3 komentarji:

  1. Ti si pa bila pridna in lepa darilca si naredila- skoraj kot , da je božič.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam občutek, da bodo tvoji najbljižji rekli, da lahko velikonočni zajček večkrat pride na obisk, še posebej dekleta:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi bila tudi del te žlahte za veliko noč (in bi želela darilo za fanta in še za dekle!) Čestitam za organiziranost in pridnost. Jaz se za božič še potrudim, velika noč pa kar pade mimo brez ekstra darilc.

    OdgovoriIzbriši