ponedeljek, 1. junij 2009

Rdeče češnje rada jem...

Obožujem tale čas, ko se zunaj vse bohoti, ko je pravkar začela poganjati solata, ko jagode tako dišeče zorijo in češnje dobivajo svojo mamljivo rdečo barvo. Tile slastni sadeži so tako dobri in simpatični, da jih res z užitkom natrgam in pojem. Ta vikend sem se jih kar naužila, saj smo jih doma nabirali in jih veselo glodali. Nekaj smo jih podarili sorodnikom in prijateljem ostale pa bomo kar sami poglodali. Že od malega sem imela rada tale čas, ko so dozorele češnje. Z bratom sva namreč vsako popoldne po šoli preživljala čas v češnji, kjer sva jih jedla, malo pa sva se tudi streljala s košicami ;). Čas nama je tako hitro mineval, da včasih sploh nisva opazila, da že cele ure čepiva v češnji. Ja, luštno je pa bilo.

Seveda pa je luštno tudi, kadar kakšni posebni osebi pripravimo kakšno lepo presenečenje. Tale čestitka je bila presenečenje za mojo teto, ki je v soboto praznovala rojstni dan in se je je zelo razveselila.


Sicer me čestitkanje ne vleče kaj dosti, ker je to zame zimski šport, sem se pa vseeno potrudila in jo izdelala za mojo tetico, ki je zelo dobra in pozitivna oseba. Tako je tudi ona dobila češnjevo rdečo čestitko ;)

Zdaj pa hitro ven na sončka, ki sem ga ta vikend kar malo pogrešala. Dost imam mraza in res potrebujem malo vročine, da si nafilam baterije. Sicer se pa sonček že skriva, tako da ne vem kako bo :)

1 komentar:

  1. ooooh, kje so tisti časi, ko smo vsak dan viseli na češnji, jih jedli in se obmetavali s koščicami. :)

    Čestitka je prav mamljivo češnjeva!

    OdgovoriIzbriši