petek, 26. junij 2009

Malo uživanja


Ja, ja... tudi meni se zelo prileže kakšen trenutek, ko lahko takole uživam in se sproščam v banji. Sicer tega ne počnem ravno pogosto, saj se mi ves čas nekam mudi, svoje proste trenutke pa raje izkoristim za ustvarjanje, branje knjig, srfanje po netu,... kot pa za poležavanje v banji. Zato tole čestitko poklanjam mojemu dragemu, saj on zelo rad in velikokrat poležava v banji. Pravzaprav to počne skoraj vsak dan, vzame si ta svoj čas in preprosto uživa v vroči vodi.
No, zdaj se mi je pa zaluštalo in ne vem, če si ne bom danes tudi jaz privoščila malo namakanja. Dajte si ga tudi vi, predvsem pa uživajte v vikendu.

2 komentarja:

  1. Uf, škoda, ker nimam banje doma, bi mi zdaj prav pasalo poležavanje v njej :) Simpatičnemu mucku prav zavidam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna čestitka in veselo poležavanje v kadi.

    OdgovoriIzbriši