ponedeljek, 20. september 2010

Mrk

Tukaj na blogu se je pa res zgodil pravi mrk. Grozno sem ga zanemarila, ampak preprosto se je čez poletje preveliko dogajalo in nisem uspela objaviti nobenih stvari, ki sem jih naredila. Nič zato, se bom pa sedaj malo bolj potrudila in pokazala, kaj je pod mojimi prsti nastalo to poletje. Sem pa uspela vsaj pokukat na vaše bloge, saj ste zelo pridno ustvarjale in to delile tudi z mano, kar me zelo veseli.





Veliko sem čestitkala, kar mi med poletjem ne leži preveč, vendar je bilo nujno potrebno. Imeli smo kar veliko praznovanj in okroglih obletnic, tako da se je bilo za slavljence treba kar malo potrudit.



Poletje je bilo pa krasno in mi je kar malo žal, da se je tako hitro končalo. Letos sva s fantom odkrila, da zelo rada kolesariva in tako sva večino prostega časa preživela na kolesu in osvojila kar nekaj lepih kotičkov v naši okolici. Sva si nabrala pa kar dobro kilometrino s kolesom in oba sva zelo ponosna na to. Preživela sva tudi krasen dopust na otoku Pašman, kjer sva neizmerno uživala. Morje in narava sta tam res neverjetna. mmmm.... se mi je kar malo stožilo po teh čudovitih kotičkih.



Je pa lepo, ko nas obišče tudi jesen in med nas prinese te čudovite barve, ki me vsako leto znova in znova navdušujejo in burijo mojo domišljijo.

Lepo je biti zopet z vami.

5 komentarjev:

  1. Oooo, pa si se le vrnila :-)), sicer pa: "Delaj tisto, kar te veseli" in prav je tako!
    Tvoje čestitke so krasne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja lepo, da si spet med nami. Ste pa imeli res kar nekaj obletnic :) Super, da boš sedaj znova večkrat pokazala svoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim da so bili abrahami kar na pogosto. Lepe čestitke si ustvarila in prav je da si znaš vzeti oddih in čas zase.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da si nazaj Tiara :) Voščilnice so lušne, tako razigrane z rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  5. če si pa tako zelooo uživala.. ti je pa mrk oproščen:)))
    lepe stvari si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši