petek, 24. september 2010

Žičke sem, žičke tja

Vijolična mi je zopet stopila v glavo in ni mi dalo miru, da sem v roke prijela žičko in skvačkala tole zapestnico. Sem že skoraj malo zakrnela, ker tako dolgo nisem kvačkala, ampak je vseeno šlo.



Teden mi je minil pa zelo hitro in delovno, saj sem štartala z delom v novi službi. Pravzaprav v moji prvi službi, če sem natančna. Po enem letu pavze mi je kar pasalo zopet začet migat, sedaj imam pa toliko dela, da se ven ne vidim. Je bilo kar malo stresno začet delat, vendar sem prišla v super kolektiv, ki mi stoji ob strani in mi pomaga pri uvajanju.

Lep vikend vsem, preživite ga s svojimi najdražjimi. Jaz ga bom z mojim dragim, ki sem ga ta teden bolj malo videla.

Naj nam bo namenjeno vsaj malo sončka.

3 komentarji:

  1. Luštno!Nič se ne vidi, da bi bila iz vaje:):) Veliko uspehov v novi-prvi službi!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito je tvoje žičkanje :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito žičkanje. Bolj ko gledam tele tvoje kvačkane zapestnice, bolj si želim, da bi tudi jaz znala(:
    Srečno v novi službi (:

    OdgovoriIzbriši