sreda, 29. september 2010

Življenjska pot

Moja super soseda sta pred kratkim imela svoj dan. Poročila sta se in stopila na skupno življenjsko pot. Res jima privoščim vse lepo in da sta srečna skupaj.
Seveda se spodobi, da za to posebno priložnost dobita tudi nekaj lepega za darilo in tako smo ju mi obdarili z malo pozornostjo, polno ljubezni.



Zložila sem jima brisače v tale dva zaljubljena laboda.



Zraven pa smo priložili še čestitko, ki je bila v njima ljubih barvah.







Ljubezen se rodi iz veselja,
s katerim gledata drug drugega,
hrani se s potrebo, da spet vidita drug drugega,
in se zaokrožita,
ko se ne moreta več ločiti!


Imejte se radi, saj ljubezen vrti ta naš svet.

7 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka in domiselno aranžirano darilo!

    OdgovoriIzbriši
  2. :) lepo, lepo - všeč sta mi laboda, čestitka je pa čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw, čudovita laboda, in zelo lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo narejen aranžma in čestitka mi je zelo všeč v teh barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. o, soseda moja. šele zdejle sva videla tvojo objavo. da je bilo darilo zelo domiselno in iz srca, lahko potrdim iz prve roke. labodi nas razveseljujejo le še s slik, čestitka pa ima svoje mesto... Hvala tebi in tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  6. P.s.: danes je točno 1 mesec....mmm...

    OdgovoriIzbriši