ponedeljek, 13. december 2010

Prazniki se nam približujejo



Tale december bo pa mini kot bi mignil. Res je lepo, ko nas vsepovsod razvaja tale lep praznični pomp, lučke nam pričarajo iskrice v očeh, dobrote nam mamijo nosnice, otroško veselje pa nam pričara nasmehce na obraz.


Letos me čas zaenkrat še ne preganja, čeprav so dnevi pestri in polni dogajanja. Predvsem pa me srbijo prsti in ustvarjam sto na uro. Malo je treba pobrkljat za darili, naredit čestitke, po vrhu vsega me pa tu in tam še kdo naprosi za kakšne voščilnice ali nakit. Dela mi res ne manjka. Je pa lepo, ko nekoga razveseli moj izdelek in mu pričara nasmeh na obraz in veselju ni para.



Moj šopek čestitk še ni končan, vam pokažem še preostale, takoj ko jih uspem dokončat in poslikat.





Užijte ta čarobni čas.

4 komentarji:

  1. Zelo so lepe in tale štampiljka poštna znamka mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. O, so mi všeč s temi 'znamkami', dobro izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštne voščilnice. Zelena je zmagovalna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preproste, ampak vseeno zelo lepe. na oranžni mi je zelo všeč rožica spodaj :)

    OdgovoriIzbriši