sreda, 22. december 2010

V pričakovanju

Vse se tako hitro odvija, da nam bo ta praznični čas kar hitro zbežal in se še zavedali ne bomo...
Jaz sem že zelo praznično razpoložena in čarobnost me prevzema na vsakem koraku. Vse nakupe sem že opravila in darila so večinoma že zapakirana ter pripravljena na praznični večer, ko se jih bomo vsi nestrpno lotili. Res nimamo majhnih otrok pri hiši, vendar je pričakovanje vseeno prisotno, saj se vsak veseli pozornosti, ki ga čaka pod smrekico.


Jaz sem ljubiteljica velikega števila paketkov, zato jih s fantom vedno pripraviva ogromno, to pa pomeni da je poraba papirja velika. Ker se je potrebno zavedati, da je ta papir okrasen in se ga nato skoraj ne da več porabiti sem se letos odločila, da darila zavijem kar v časopisni papir, ki sem ga nato malo okrasila s trakcem, napisom in zvezdicami, ki sem jih porisala po paketkih.



Malo za šalo in malo zaradi reciklaže so letos paketki drugačni, ampak vseeno lepi.

Tople predpraznične pozdravčke vam želim.

6 komentarjev:

  1. Absolutno podpiram tvoje zavijanje daril!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo!!! Izvirno zavijanje daril.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem tak tip, da rajši vsak predmet posebej zavijam in potem opazujem kako ljudje to po delih odvijajo. :))) Ampak mislim, da pa sta vidva vseeno zmagovalca v številu in odlično si se to odločila s časopisnim papirjem. Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko daril!!!!!
    Lepo praznujte!

    OdgovoriIzbriši
  5. joj kako lepo pisano, ne glede na to, da je časopisni papir... super :)
    to bo veselja... lepo praznujte :)

    OdgovoriIzbriši