sobota, 22. december 2012

Prazniki so pred vrati

Ta mesec mi je pa kar nekam pobegnil in pred vrati so že prazniki. Pri nas smo že okrasili smrečico in polepšali dom z božičnimi okraski. Že kar nekaj časa nas doma spremlja praznična glasba in nasploh smo praznično razpoloženi. :) Luštno je. Še posebej sedaj, ko je moj dragi pričel z dopustom in bomo lahko preživljali čas skupaj in se lepo imeli.


Nekaj sem seveda tudi ustvarjala. Zadnje čase sem bolj v uhančkarskih vodah in izdelujem male uhančke s kapico. Nekaj jih je nastalo v s prazničnimi in zimskimi motivi, ki v tem času prav pašejo.





Krasen in dišeč praznični vikend vam želim.

5 komentarjev:

  1. Krasni uhančki so nastali, ki bodo verjetno prav lepo darilo :-))
    Tudi tebi želim lep in miren vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sploh ne dojamem, da smo danes že 22ga. Super bo vsaj pomlad hitro tu=)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni in prav simpatični! Tudi tebi in tvojim želim lep Božič.

    OdgovoriIzbriši