ponedeljek, 3. december 2012

Veseli december

Juhej veseli december se je pričel. :) Zame je to res en lep mesec, saj ga preživimo v družinskem duhu in z nasmeški na obrazu. Upam, da bo tudi letos tako :).
Sicer bo zame tudi delovno ustvarjalno, saj se nameravam udeležiti sejma vVelenju in ker bo to zame prvi in krstni sejem, sem kar malo nervozna. Vseeno pa z navdušenjem pričakujem soboto in verjamem, da bo lepo in poestro. Držimo pesti, da bo vreme prijazno do nas :).
Sem pa v zagonu, da bodo vsi izdelki pripravljeni za na stojnico in da bodo razveselili vse obiskovalce.

Če boste hodili na sejem v Velenje, me le obiščite na moji Tiara Dreams stojnici, kjer bo polno nakita, voščilnic in simpatičnih darilc za obiskovalce.



Tale šopek voščilnic bo sigurno tam :)

3 komentarji:

  1. Čudovite so vse tri! Krasno si jih skombinirala in štampiljka WOJ mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe voščilnice.Zelo so mi všeč. Lp Urška

    OdgovoriIzbriši