nedelja, 9. december 2012

Sneg in štantkanje

Včeraj sem bila prvič na sejmu in seveda, kot se za otvoritev spodobi, mora biti prvič nekaj posebnega :). Kaj je pa lahko lepše, da te zjutraj pričaka 20 cm snega ;). Jupi, pa smo obuli verige na avto in akcija. Gneče na Prazničnem sejmu v Velenju res ni bilo, no vsaj kar se raztavljalcev tiče. Vendar je bilo pa kar dosti ljudi, ki se niso ustrašili snega in so nas prišli pogledat. Meni je bilo super in vzdušje je bilo res pravljično - praznično.

 

S prvim štantkanjem sem zelo zadovoljna in se že veselim kakšnega novega sejma.


Idila je bila res zimska tudi na štantu, saj nam je sneg kar počasi zametal izdelke :) in jih je bilo potrebno ves čas čistit.

Lep zimski pozdrav.

4 komentarji:

  1. Super za prvi štant :-))
    Upam, da je šla prodaja dobro od rok!
    Tudi jaz sem letos bila prvič; bilo je super.

    OdgovoriIzbriši
  2. super, samo, da si bila ti zadovoljna.
    v tem snegu ser res ne prodaja vsak dan!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  3. Kljub mrazu in "zametom" si bila zadovoljna in to šteje!

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke za pogumen prvi štantek :)

    OdgovoriIzbriši