četrtek, 19. november 2009

Angelčki so med nami

Ta majhna bitjeca, no sicer so lahko tudi velika, pač kakor si jih kdo predstavlja, so mi zelo pri srcu. Angelčki nas čuvajo in nam stojijo ob strani. Seveda so to naši čisto posebni prijatelji in vsak ima svojega angelčka v svoji obliki. Je pa lepo in pozitivno, da imamo kakšno svojo angelsko osebo v svojem življenju.

Tele moje angelčke sem mogla uporabiti na čestitkah, saj so mi bili tako prisrčni in pozitivni, da sem jih mogla spremenit v čestitke. Prazniki so pa tako in tako namenjeni lepim in angelskim trenutkom, tele čestitke bodo pa samo še za popestritev.


Glavna in najpomembnejša novica je pa ta, da Polona s Frišnaga praznuje in nas ob tem tudi obdaruje. Obiščite jo in poglejte, kaj si lahko z obiskom zaslužite.

FRIŠNO NOVO JUTRO: DARILO IMAM ZATE, drugi del veseloigre

5 komentarjev: