sreda, 11. november 2009

Igranje z žico


Tale kvačkana žica me kar vleče k ustvarjanju in končno mi je uspelo dokončat tole rdečo zapestnico. Izkoristila sem tudi jesensko sonce, da sem lahko poslikala izdelek. Sicer me še malo mučijo ravne linije in enakomerne zanke pri kvačkanju, vendar mi je pa tudi takšna kot je čisto všeč.

13 komentarjev:

  1. iii, kaka cool zapestnica. Zelo všeč mi je ta barvna kombinacija. Lepo si jo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pusti ravne linije in enakomerne zanke, saj so tudi perlice različno velike. Res je dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tud men je zlo simpatikus ... mi zgleda kot rosa na pajkovi mreži ... luštna ... ti pa pridna ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko živcev pa je treba za tolele? Jaz ne vem, če bi uspela skvačkati do konca... Lušna + čestitam za potrpljenje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Suuuuuper izgleda tale zapestnica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna, ravno prav rahla in napolnjena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super!! po eni strani nežna, po drugi pa prav izzivalna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. čudovita je. in res - ne glej na ravne linije in enakomerne zanke - takšna, kot je, je ravno prava :)

    lp
    mka

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je! Ko sem ravno malo žico pospravila, me pa prav prsti zasrbijo, ko takšno lepotico zagledam.

    OdgovoriIzbriši
  10. čudovito,sama še se nisem sprobala v ustvarjanju z žico, pa čeprav sem jo že nabavila, bom kmalu, hvala za inspiracijo.

    OdgovoriIzbriši