četrtek, 4. marec 2010

Konec počitnic



Počitnice so se končale že pred dnevi, vendar moj blog je imel te malo dlje. Razlog pa je, da nisem imela časa objavljat. Še sreča, da sem imela čas vsaj ustvarjat, saj je v tem tednu nastalo kar nekaj nakita.
Tukaj se tako najde vse od ogrlic, zapestnic in uhanov.



Res pa je, da se barve ponavljajo, saj je vse v viola ali črni z malce srebrne barve.
Ne morem si pomagat, viola mora bit zraven ;).















Lep konec tedna vam želim.

8 komentarjev:

  1. Viola res ne sme manjkati ;) Pa si bila res pridna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliko lepega nakita si ustvarila!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep nakit in kombinacija barv. Sploh zadnja je sanjska. Na splošno so mi zelo všeč taki izdelki zelo všeč, tale pa je poleg tega še v moji barvi:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau koliko lepih izdelkov, pridna :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. zadnja zapestnica je fantastična. tudi ostali kosi so čudoviti. nič hudega, če se barve ponavljajo - jih kombiniraš na tako zanimive načine, da jih je prav veselje gledat. kaj šele nosit, bi rekla :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav čluštno zbirko nakita si nardila. Zadnja zapestnica se mi še posebej dopade.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav nič ni narobe s to violo. Spet si naredila krasne stvari.

    OdgovoriIzbriši