ponedeljek, 8. marec 2010

Prvi transferji

Vsepovsod po blogih krožijo lepe ogrlice, ki jih krasijo obeski iz transferjev. Seveda me je zamikalo, da jih naredim tudi sama in tako so nastale tele dve ogrlice.



Ker nimam barvnega tiskalnika so prvi poskusi v črno beli tehniki, ampak mi je ta še bolj všeč in jih bo kmalu nastalo še več. Delanje transferjev je pravzaprav zelo zabavno in me je malo not potegnilo, tako da me že prsti srbijo po novih obeskih.

Ko sem naredila obeske, sem imela manjši problem, kako jih sestaviti v čim lepše ogrlice, ki ne bodo okičile vsega skupaj, zato sem vse skupaj nanizala na vrvico in dodala nekaj lesenih bunkic na prvo.



Drugi obesek pa je obešen na vrvico, na katero sem nanizala drobne perlice.
Vendar mi je prvi ljubši.

12 komentarjev:

  1. Obe sta krasni, prva pa ima kulski motiv, zato je tudi moja favoritka ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo... meni pa je ravno 2 najlepši :D Je pa tudi prvi zelo lep

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je prva huda!!!Kako lep transferček!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. krasni verižici!
    vendar je čez prve ni!!!!!
    iris

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva je svetova s tem motivom očesa. Odlično, ti še kar nadaljuj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super sta. Prvo oko je res svetoven motiv. Ma obe sta fajn, sploh mi je ČB kombinacija zadnje čase zelo pri srcu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tile transferji res notri potegnejo,ko jih enkrat sprobaš. Delim tvoje navdušenje, tvoji prvi izdelki pa so super, še posebno tista z očesom.

    OdgovoriIzbriši
  8. res dobro ... a mi je druga bolj všeč. fajn, da si pustila poudarek obeskom in ju opremila s preprostimi vrvicami in perlicami.

    OdgovoriIzbriši
  9. OMG, je to res prvič, da delaš s transferji?? Super izgleda! Profesionalno! Pa lepe motive si izbrala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oba sta krasna. Pa bravo, glede na izdelke bi rekla, da si že ''stari mojster'' v fimo transferju!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oila!
    Pokukaj na moj blog. Čaka te nagradica:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi meni sta tako zelo všeč. Se moram tudi jaz lotiti iskat kake kulske črno bele motive :P

    OdgovoriIzbriši