sreda, 28. januar 2009

Dve po naročilu

Obožujem izdelovanje čestitk in papirčkanje. Včasih pa pride tudi tak trenutek, ko si nekdo zaželi kaj takega, da sploh nimam pojma kaj bi naredila. Za moške je izdelovanje čestitk pravi izziv, ki sem se ga lotila in kolikor toliko uspešno speljala do konca. Za mamino prijateljico sem namreč naredila ti dve čestitki, ki jih bo poklonila prijateljem.



Nihče drug nam sreče ne podarja -

srečo človek vsak si sam ustvarja!

Najsrečnejši tisti so ljudje,
ki spoznali so resnico večno,
da življenje nepopolno je,
da ga sami naredimo srečno.


5 komentarjev:

  1. Se strinjam, da je za moške težko. Jaz tud vedno čist zgubljena do zadnjega trenutka. Ampak sta ratali lušni tile po naročilu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi čestitki! Ja, z moškimi je pa vedno križ. Ampak tili sta pa super za njih.

    OdgovoriIzbriši
  3. S kom je križ in težko??? ;)
    Lepi čestitki... :))) Za žensko ;)
    Hihihihi... Kar tako naprej...
    Jaz bi ju bil zelo vesel...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je dobit kakšen komentar tudi z moške strani, tako saj vem, da so tudi močnejšemu spolu všeč moji izdelki. :)
    Hvala lepa vsem za komentarčke.

    OdgovoriIzbriši
  5. :)))) mogoče bi morale razmisliti o kolekciji moških čestitk, če nam nikakor ne grejo :)))

    Ampak luštni sta pa vseeno :)

    OdgovoriIzbriši