četrtek, 22. januar 2009

Popestritev prostega dne

Končno sem se spravila med papirčke kamor me že kar lep čas vleče, vendar ni bilo časa za ustvarjanje. Danes pa sem izkoristila prost dan in sem naredila čestitko za eno gospo, ki naslednji teden praznuje abrahama. Želim ji vse najboljše in predvsem veliko zdravja.
Naredila sem ji čestitko v oranžni barvi, na njej je Lizzie s čokoladkami, dodala sem še pohroščkan papir. Malo sem se igrala z maminim šivalnim strojem in sem na častitko dodala tudi nekaj šivanih obrob. Okrasek pa so še dve rožici iz filca.
Upam, da bo tale sončna čestitka pričarala vsaj malo lepega vremena, da prežene tole sivo zimsko depresivno vreme.

6 komentarjev:

  1. Super Lizika! Pa pohroščkano ozadje mi je tudi všeč.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si izkoristila prost dan. Barve so zadetek v polno :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prima izkoristek :) Barve so mi pa itak všeč :))

    OdgovoriIzbriši
  4. In prost dan postane še lepši ob tako lepi voščilnici, ki kar žari.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zahvaljujem se vam za komentarje in pohvale, ki res pašejo in sem jih vedno vesela.

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous card, luv the colours you have used, sue.x

    OdgovoriIzbriši