petek, 2. januar 2009

Prve v 09

Pa smo dočakali 09-ko. Mi je pa kar malo žal, da je veselega decembra konec, saj je bil res lep in pester. Sedaj je pa čas za novoletne zaobljube, nove začetke in veliko lepih trenutkov. Bomo že sproti doživljali norosti in lepote tega leta.
Danes pa sem tudi jaz začela malo ustvarjat. Je tako mrzel dan, da se mi ni prav nič dalo, sta pa zato nastali tile dve lepotici. Prva vijolična je za fantovo mamo, ki ima v nedeljo god, druga je pa za teto, ki bo imela v bližnji prihodnosti rojstni dan. Obe sta odtisnjeni z Whiff off joy štampiljkami in pobarvani z akvarelnimi barvicami, podlage so iz pohroščkanega papirja, prvo krasi tudi pohroščkana plastična folja skozi katero kuka Angel Charlotte. Na prvi pa so tudi odtisi rožice in angelčka, ki sem ju pred kratkim kupila od Marbi.





10 komentarjev:

  1. Super sta obe. Prva pa je definitivno superca. Me pa zanima kakša je ta plastična folija? Za kaj se uporablja

    OdgovoriIzbriši
  2. No ta folja je v bistvu embalaža od hroščkovih podlag, ki jo je moj fant obrezal in pohroščkal. Je pa full dober prišlo, da sem jo mogla porabit. Tako, da lahko pohroščkaš kakšno podobno plastično foljo, če jo boš našla.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, a ta folija je pohroščkana?! Super je izpadla, mi sploh ne bi prišlo na misel. Čudoviti čestitki.
    Lp, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  4. Pohroščkana folija? Noro dobro! Hvala za idejo. Čestitki sta zelo lepi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, sploh vijolična je noro dobra.

    OdgovoriIzbriši
  6. Punce najlepša hvala za komentarje. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Superca ideja s folijo in fajn voscilnici - se posebej lila mi je vsec.
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si uporabila štampiljke :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta čudoviti!
    Prva je zaradi folije posebna, druga pa mi je barvno bližje.

    OdgovoriIzbriši