sobota, 10. januar 2009

Gipsanje in servetkanje

Danes sem dokončala vlite okvirčke, ki sem jih naredila že prejšnji vikend, vendar nekako ni bilo časa in ideje, da jih dokončam. Najprej sem te lepe okvirje pobarvala z District blazinico, nato pa sem v sredino prilepila izrezane motive iz servetkov, ki sem jih našla doma. Prvi je rdeč angelček v opečnatem okvirju, drugi pa je moder snežak, ki ga krasi polžkast okvirček.


6 komentarjev:

  1. Imaš pa lepe kalupe. Super ti je uspelo.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tile kalupi so mi kar padli v oči, sem si jih mogla kar kupit.;)
    So pa zelo uporabni za raznorazne priložnosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe slikce si naredila. Sigurno bodo polepšale dom ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi slikci.
    Tisti opečnat okvir pa je samo preprosto ...WOW.

    OdgovoriIzbriši