sreda, 12. avgust 2009

Abrahamovec

Včeraj je moj stric vstopil v zelo hvaljen in zabaven klan abrahamovcev ;). Seveda je to prav posebna obletnica in jo je temu primerno treba tudi proslavit. Imeli smo kar nekaj priprav predvsem pa veliko smeha, ki je spremljalo vse skupaj. Stric je zelo zlata in delovna oseba, da ga je včasih kar težko lovit, saj tako laufa vsepovsod. Drugače imajo pa doma veliko kmetijo, da mu dela res nikoli ne zmanjka.
Presenečenja so ga včeraj čakala na vsakem koraku, najprej je zjutraj sredi dvorišča zagledal okrašeno smreko na kateri je bila tabla 50. To smrečico so moji postavili sredi noči.
Jaz sem mu naredila čisto posebno čestitko, kot se za tako pomemben praznik tudi spodobi ;). Notri je bilo pa tudi lepo voščilo. Zraven pa seveda bon za dopust.
Kot sem že prej omenila imajo doma kmetijo in zato je dobil od brata za darilo tole lepotičko Špelo.
Zabava je lepo uspela, presenečenje pa tudi. Stricu želim res vse lepo in naj se mu uresničijo vse želje.

2 komentarja:

  1. :)))))kira luštna Špelca :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooooooooooooooo s tole objavo si me pa kar k solzam spravila hihihi ... res lepo presenečenje za abrahamovca in same dobre ideje ... hvala ...

    OdgovoriIzbriši