petek, 21. avgust 2009

Dišeča sivka

Meni je sivka zelo všeč, saj je prelepa za pogledat, diši pa tako božansko, da se ji ni moč upreti. Tista polja iz Provanse bi z veseljem odnesla domov, še raje pa bi se kar povaljala v njih. Mogoče me bo pa pot kdaj zanesla do njih;).
Mamino gredico sem že nekaj časa nazaj oropala tehle lepih sivkinih šopkov, ki sem jih danes porabila na čestitkah.


Jutri ima teta rojstni dan in zopet je bilo treba malo papirčkat. Omislila sem si, da ji naredim enostavno in simpatično čestitko, tako je prišla na vrsto sivka, ki se je že kar nekaj časa sušila na omari in odganjala molje (vsaj upam, da jih je). Čestitki sta res zelo enostavni, malo pohroščkanega papirja in malo štampiljkic, na koncu pa še šopek sivke z mašnico. Meni sta prav simpatični, pa tako božansko dišita.

4 komentarji:

  1. Zgleda lepo, diši pa po moje božansko. Super ideja-bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe čestitke. Tudi meni je sivka božanska, prav posebna je... Teta bo sigurno navdušena:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja :) dišeča čestitka :)

    OdgovoriIzbriši
  4. o tole pa je men hudo všeč... superca.. vse pohvale

    OdgovoriIzbriši