torek, 25. avgust 2009

Miren poletni dan


Včasih pa prav paše malo počivat, saj je poletje namenjeno tudi temu. A ne? Se mi zdi, da zadnje čase samo tekam naokoli in počnem tisoč in eno stvar naenkrat. Vseeno se pa paše malo spočit in polenarit. Sicer sem bila pred kakšne pol urce še na štartu, da grem s kolesom naokoli, vendar je moj dragi rekel, da se je treba malo tudi spočit. ;)
Tole čestitko sem si naredila za rezervo, saj se mi včasih zgodi, da na hiterco rabimo kakšno rojstno dnevno čestitko pa je takrat ni. Zato je pa nastala tale preprosta čestitka s tortico.

2 komentarja:

  1. Dobra rezerva!Vedno je dobro imet rezervo, ko čas tako beži, da se sploh ne zavemo, pa je že prepozno. Počivat je treba, nujno. Ampak tvoj počitek ima lepe rezultate:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da še nekdo skoz bezlja naokrog... Lepa voščilnica, zelo lepih baru!

    OdgovoriIzbriši