ponedeljek, 10. avgust 2009

Pričarala sem si morje


Po dopustniško ustvarjanje me je prijelo in sedaj sem iz mojih papirčkov pričarala morje. Tale čestitka je nastala kar tako spontano, saj v bistvu nisem ravno planirala, kakšno čestitko bi izdelala. Na njej sem uporabila motiv iz enega koledarja, ki se mi ga je zdelo škoda stran vreči, saj je bil zelo lep. Včasih je pa dobro kaj prihranit, saj nikoli ne vemo kje nam bo kaj prav prišlo. Dodala sem še malo pohroščkanega papirja, malo školjkic in vrvico. Vse skupaj mi je prav simpatično uspelo, da je čestitka res morsko zaživela.


4 komentarji:

  1. Hudooo dobra in originalna. Jaz bi jo imela kot slikco kje pred nosom, da v mračnih novemberskih dneh dviga moralo. Krasna je!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa čestitka, tudi jaz bi jo obdelala v slikico, da mi ogreje srce, ko bo zavijal mrzel veter.

    OdgovoriIzbriši
  3. vauu, ta pa je... morska... kar vleče na morje.

    OdgovoriIzbriši