nedelja, 27. december 2009

Družinski trenutki

Božič je za nami. Ti lepi trenutki pa res minejo kot blisk. Letos smo zopet praznovali v družinskem vzdušju in to je res najpomembnejše, da imam na kupu vse, ki mi pomenijo največ na svetu. Imeli smo se nepozabno in ni niti manjkalo dobrot, veselja in smeha.

Tole so pa naše smrečice.
Prva je najina, ki jo imava v sobi in je res zelo simpatična. Druga je naravna, ki jo imamo pri meni doma in jo je obiskal krasen božiček.



Tale zadnja je pa pri fantu doma in je tudi zelo lepa, saj je na njej cel kup božičkov in nekaj snežakov.



Seveda je bilo pod vsemi temi smrekicami tudi ogromno paketov, ki so nas vse po vrsti razveselili in nam popestrili praznike. Da pa se še malo pohvalim, naj povem, da mi je moj dragi za letošnji božič podaril potovanje v Tunizijo. Bila sem v šoku in še zdaj komaj verjamem, da je res. Seveda vam bom pokazala tudi slike od tam, ko se vrneva domov.

Za konec pa še voščilo vsem, ki spremljate moj blog:

Kadar so sanje dovolj velike, se uresničijo.
Mirne in lepe praznike ter veliko prijaznih stikov v novem letu.
Naj bo iskrivo in čarobno.

3 komentarji:

  1. Lepe smrečice, pravo božično vzdušje!Tudi tebi in tvojim vse lepo za praznike in v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Božič je res družinski praznik in veseli smo lahko, da ga lahko praznujemo skupaj.
    Lepe smrečke imate in super presenečenje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo ste imeli vsepovsod. Res je prav prijetno biti v krogu družine v teh dneh in za trenutek obstati, ne samo brzeti naokoli. Tunizija pa je super darilo.

    OdgovoriIzbriši