četrtek, 3. december 2009

Za moje knjige


Knjigica, ki sem si jo naredila je namenjena mojim knjigam, ki jih rada prebiram. V bistvu bodo v njej napisane knjige, ki sem jih prebrala in nekaj vtisov o njej. To je namenjeno predvsem temu, da imam seznam prebranih knjig, saj se mi velikokrat dogaja, da si izposodim kakšno knjigo in na koncu ugotovim, da sem jo že prebrala. Nisem ravno tip, da bi prebirala knjige po petkrat, razen kakšne izjeme tu in tam.

Moj bralni dnevnik je dobil takšno podobo, saj mi je bila tale Tilda, ki sem jo nahrčkala zelo simpatična in sem si jo prišparala za posebno priložnost. Je pa v mojih barvah.

Tole je pa vrvica za označevanje.


Pa še zadnja stran z mojimi metuljčki.

4 komentarji:

  1. iii kaka lušna je izpadla. Verjamem, da si boš z veseljem zapisovala vanjo knjige in vtise o njej. Pa veliko užitka pri branju. Pa tudi vrvica za označevanje je prav lušna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale tilda me pa vendo znova lahko preseneti ... ne glede v kakšnih barvah je ... vedno je zelo prikupna ... Lahko si zelo ponosna na svoj bralni dnevnik. ker je res lep ... hvala pa tudi za krasno idejo za darilo za kakšnega knjigožera ...

    OdgovoriIzbriši
  3. V to knjižico bo pa prav luštno vpisovati naslove knjig :).

    OdgovoriIzbriši